Reuniões Saiba mais sobre nossos encontros semanais.

As reuniões são feitas todas às sextas-feiras, às 20h00min, na Sede Campestre, localizada à Rua Comendador Abílio Soares, 540 - Jardim América - Sorocaba - SP. Contamos com estacionamento próprio e gratuíto, e sempre ao final de nosso encontros saboreamos um delicioso jantar.

Com o intuito de divulgar as atividades do nosso Rotary Club de Sorocaba Sul, entre os demais companheiros do Distrito e também entre não rotarianos mais simpatizantes de nossa Organização, estaremos todos os meses divulgando nossa agenda de atividades.

Look at the millions of cheap and nasty replica watches there are out there in the market place, they are not worth the time and effort of putting them on your wrist. This is just a couple of aspects of why i despise cheap rubbish. A true rolex replica sale lover wants something service able and repairable, that can last his whole remaining replica watches uk on this planet. When paired with the subtle color pallet, the rolex replica watches will appeal to enthusiasts such as myself who would love that rolex replica sale watchesmalist look without forking over an exorbitant amount of cash for a luxury priced brand. Heck, the names attached to the project got our attention and got us thinking a lot, so it has at least succeeded at the initial hurdle where so many new replica watches sale struggle just to be noticed.