12ª FEIJOADA em prol do Lar São Vicente de Paulo, Casa dos Pequeninos e projetos do clube.
02 de agosto de 2015
LAR SÃO VICENTE DE PAULO

No dia 02 de agosto, domingo, aconteceu no Lar São Vicente de Paulo na cidade de Sorocaba, mais uma tradicional feijoada. Foram servidas mais de 1,200 feijoadas.

O resultado dessa feijoada beneficiou o prório Lar São Vicente de Paulo, a Casa dos Pequeninos e projetos do clube.

Esse evento foi sucesso com a participação de todos os companheiros e suas famílias, além dos voluntários que sempre estão prontos para apoiar as causas do Rotary Club de Sorocaba-Sul.

Parabéns para todos participantes desse maravilhoso evento!

PATROCINADORES

E o Rotary Club de Sorocaba-Sul agradece a todos os patrocionadores desse nosso evento, obrigado por apoiar e acreditar em nossa missão.

Patrocionadores

In addition to the analog replica watches uk display using hands, the digital display shows three different time zones. Although earthbound citizens still have to contend with gravity every day, we can strap. Which include not just mechanical models but multifunction quartz swiss replica watches as well. The best known of these has been the Breitling Emergency, which, with its integrated emergency call transmitter, has saved numerous victims of air crashes or maritime accidents. The watch has luminous hands for the time and replica watches displays for the chronograph and countdown functions. It also has two alarms and a second time zone. One push switches the time replica watches from the digital display to the analog display. Pilots will find the flight time function especially helpful. The rolex replica uk has a slightly conical shape, so the crown tube enters the interior of the case via a kind of cylinder.